En trevlig dag igår kväll...

 Publicerat: 2009-11-01 @ 18:12:09

Ja.. det var en trevlig dag igår. Vi åt god mat på Chillout och kolla lite fotboll tillsammans.. sen bio. Där på Oreallys såg vi på en match mellan Fulham-Liverpool, ja då kände jag verkligen att jag hade hamnat i en fel miljö... hehe... Då blev man ju retat för senaste resultat mot Liverpool... Aja. Jag överlevde i alla fall..
Men en sån härlig dag borde man ju göra oftare tycker jag:)



Idag är det ennan dag med nya spänningar...bland annat SM-final mellan IFK Göteborg och AIK. Gissa vilket lag jag hejar på? Hehehe... inte så svårt... men i alla fall.... SMguld har gått till ett starkt och välförtjänst lag, AIK... Ja... Gnaget är ju bättre... så det så!


PS. har lite problem med att ladda upp bilder just nu...så jag låter bli :)

/Suchada

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback