Det var inte igår..

 Publicerat: 2009-05-18 @ 14:09:41

Min familj åker till Thailand idag......I'm SO jealous!!!!
Det var ju inte igår jag var där och badade och solade och åt gott på stranden...
Grrrr ..... Hoppas att familjen har det gött där;)

Det var inte heller igår jag bloggade. Just nu är det mycket annat jag tänker på att skriva massor härinne. Det är ju så fint väder nu för tiden sådå sitter man ju gärna ute... eller... jag undviker faktiskt solstråle sådå sitter jag mest inne ändå :P
För några dagar sen fick jag syn på 3 mystiska flugor.. jaa kolla på bilden själv så förstår ni varför ja kallar de för mystiska!!!

Foto: ♥ Jag ♥


Just nu har jag en känsla av ett stort begär.... jag vill ha många saker som jag inte har råd att köpa.....grrrrr
Varför är livet så orättvist för vissa av oss???? Zlatan tjänar flera hundra miljoner på ett år och de där siffrona verkar väldigt stort och samtidigt ingenting för mig...Det är ju bara siffror liksom. Jag har ju inte ens sett 100 000 kr framför mig sådå är det svårt för lilla jag att föreställa en bild av en summa som är 10000 gånger mer än det jag har sett :P
Men men... jag ska ju vara nöjd med det jag har... med tanken på att jag har haft det mycket sämre innan. Livet handlar ju inte bara om det materiella... eller?

Ha det gött....

♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback