Köpenhamn

 Publicerat: 2009-08-15 @ 15:07:28

Oj, det var inte igår jag bloggade:P

Förra veckans händelse har inte helle jag updaterat här:P hehehe... så kan det vara ibland! Nu får jag väl skärpa mig!
I onsdags förra veckan var vi nämligen i Köpenhamn och gick en lång runda där. Vi stannade och åt mat på en thairestaurang och jag åt "Guai tew rad naa" som var jättegod... mmmm nu blir man ju sugen på den igen:) Sen stannade vi lite då och då och tog en fika och öl. Det var ju riktigt varmt den dag sådå var inte fel med en öl mitt på dan;)
Jag och Viktor shoppade också lite tröjor och jag fick bland annat den här...Snygg eller hur?



Här kommer lite bilder från Köpenhamn.




Tack Viktor för en mycket trevlig dag;)


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback