Så här har helgen varit

 Publicerat: 2009-04-19 @ 14:18:21

Jag älskar fredagkväll... varför? Jo..för då kan jag bara slappa i soffan med Viktor och se på Talang, Berg flytta in och kanske en film till. Vi såg på Angel med Helena Bergström och Rolf Lassgård. Den är helt ok..vi kollade bara för att den är delvis filmat i Thailand... :)

Jag har faktiskt 2 favoriter från Talang den här veckan och det är bland annat

 "Knäckebröddansen" och trolleri som tog mig med vinden "Charlie kopia"...

Viktor hade också fotbollsmatch i helgen och jag kunde följa med och kollade. Jag var där med Ingemar och Oskar. Viktor presterade bra, men det tyckte han inte själv:P Fint väder var det också :)

 Viktor (Nr 9) in action :)
Helgen har varit pullspikad. Jag var också på barnkalas hos Pi Ke (thaikompis) och sedan åkte vi ganska sent till 

 
Synd bara att vi missade mat och godis försäljning. Fan! Jag kunde köpa hem några goda saker ju. Men sammanfattningsvis så har min helg varit mycket trevligt:) Jag avslutade min helg med..

 en öl.....

Kram på er.... /Suchada


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback