Påsk i Upplands Väsby

 Publicerat: 2009-04-16 @ 20:36:17

Här kommer en liten sammanfattning om hur min påsk har varit

mmm Lammmmmmmmmmmmm


Påskmiddag blev det lamm och ugnsbakadpotatis... mmm gott var det:)
Vem lagade maten? Ja..det är väl husets kock, Stefan, min pappa ;)




Här var kvällen gäster, farmor, mamma, Elin, pappa och faster Tove.  Trevligt hade vi.


Årets första grillning:) Lite annorlunda mat bara...hehe

Det blev även annan mat.. min första grillning i år:)


Ylva och Maja

Jag fick även träffa mina älskade vänner, Ylva och Maja.

Visst är vi söta ;)

..och umgick mycket med min underbara lillasyster, Elin. Jag saknar henne redan!

Hon verkar gilla kamera i alla fall :)

Elins nya vän, Mimmi. Lika knasiga är de.... hahahaha.
Alltså, påsk utan (rejält) sup i år :-P


♥ Kommentarer ♥
Postat av: Ylva

vilka fina bilder =)

2009-04-17 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback