Mitt första inlägg ;)

 Publicerat: 2009-04-15 @ 19:42:28

Då är det dags!

Whiiihii.... nu har även lilla jag skaffat mig en alldeles egen blogg..
Det sägs att det ska vara bra att få ut tankarna ibland..så vi får väl se om det blir bättre organisation och sortering i mitt lilla huvud:P

Det slogs mig att det kan också vara bra att börja blogga som alla andra...särskilt för mina nyfikna vänner och även min familj som bor så långt ifrån mig.

Nu kan de ju ha koll på mitt liv härnere i Skåne.

Det räcker nog gott och väl för mitt första inlägg :)

See ya... Ciao.

♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

jaa hihi va kul!! bra idé tycker jag =) själv har jag precis tröttnat på min blogg...man tröttnar ibland...men det är kul att läsa andras så bra att du har skaffat en =)

2009-04-16 @ 15:04:31
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Stefan

Jättebra idé! Ser fram emot att läsa hur livet ter sig på landet...=)

2009-04-19 @ 00:05:28
Postat av: Farfar Lasse

Hej! Kul att läsa din blogg. Kommer att följa den i fortsättningen. Du och Viktor hade inget flyt i FA-cupen i lördags. Ni åkte ut båda två (Man Un & Arsenal) Men AIK vann!

2009-04-20 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback