Fotbollmatch i onsdags...

 Publicerat: 2009-04-17 @ 13:53:17

på O'reallys här i Kristianstad. Stället var fullsatt och där visade de två matcher, Porto - Man U och Arsenal, Villa Real (tror jag). Tyvärr var det inte jag som bokade bord så jag, Viktor ochc hans pappa Ingemar hamnade vid Arsenal fans.

Aja... och vad färre hejaklack de hade... vi var i en liten del av lokalen, men resten var fullsatt med United fans... det var ju där jag skulle :P LOL Men som tur var såg jag ändå United matchen från stora skärm från andra sidan av lokalen. Jag beställde  Buffalo wings och de var mycket goda, men inte så starka. Servitör frågade såklart om jag tyckte den var stark så sa jag ...nej inte alls... " jag är imponerad" sa han. Hehehe... den smakade ju bara som sweet chilli sås, styrka var ju bara 4 av 10 :P ...men jag var nöjd med maten:) Tack Ingemar för att du bjöd oss på middag!

Resultatet blev det 0-1 till United :) Whiiiihiiiii  Det var spännande på slutet då United kan förlora om Port gjorde ett mål... Så ledning med ett mål var inte säkert för mitt lag :P men det gick bra till slut.


Vem gjorde mål om inte den kaxiga Kingen  "Ronaldo"....



Nästa match ska bli spännande och se :P Varför?? Jo united ska nämligen möta ett lika starkt lag som Arsenal.... och inte nog med det.. det är ju Viktors lag... hahahahaha Vem ska få jubla och vem ska trösta...? Det är nog bara vänta och se...

/Suchada


♥ Kommentarer ♥
Postat av: Gunners

Finns ju bara ett lag som kan vinna!! ARSENAL!!!

2009-04-17 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback