Fick DVD:n idag :)

 Publicerat: 2009-04-20 @ 18:54:21

Ni undrar säkert vad det är för DVD jag pratar om. Den är från min förra kurs, musik och vi hade spelat in på vår sista redovisning. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade många saker som jag inte hade kunnat innan... :)
Här kommer lite bilder från filmen...


Här spelade vi "Himlen runt hörnet" med Lisa Nilsson :)


Jag fick spela gitarr :)


"I wish I was a punk-rocker" Här ville jag spela på trummor så det svängde  :P


Glada gänget sjöng i kö med låten som vi valde ut... jag hänge med där ;)


Här var vår sista låt tillsammans:( Det var sorgligt men vi var ändå fyllda av glädje att vi hade varit SÅ grymt duktiga :)

Den här dokumentation är alltid bra att ha och åldras med. Kursen var väldigt bra och vi alla var mycket nöjda. Jag fick ju dra tillbaka mina tårar medan andra kunde inte låta bli och började lipa.


Ha det bra/Kram kram.

♥ Kommentarer ♥
Postat av: maja

haha va kul =) rolig skola att få lära sig spela instrument

2009-04-23 @ 08:30:42
URL: http://majjum.devote.se
Postat av: Anonym

Hehe..ja d e skoj..precis som din utbildning:)

2009-04-29 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback