En vanlig veckodag(ar)

 Publicerat: 2009-04-28 @ 17:59:16

Följ min blogg med bloglovinHej. Har ni haft en bra dag? Det har jag :)
Igår var jag ganska duktig som pluggade ute på balkongen...även om det inte var sådär länge som jag hoppades på.


fotograf: Viktor Jönsson


Och så kom jag på att i fredags när vi satt ute på balkongen blev en flicka från min praktikplats på körd av en personbil på ena ben. vi såg inte när det hände men vi hörde när hon skrek "Ajjj hjälp, hjälp" Fy vad hemskt! Jag har fått veta det idag att hon har brutit ben och har inte blivit gipsat än:( Stackare!!!

Jag har tyvärr inte snackat mycket om Max och så hittar jag en ganska ny film då vi filmade honom strax efter att han har blivit klippt på klorna. Och så lät han så roligt samtidigt som han fick sin belöning. Kolla själv så förstår ni:)




Nu hinner jag inte skriva mer... ska hämta suchi...eller sushi.... MMMMmmmm vad gott det blir.....:P


♥ Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback